top of page

AFTERCARE - טיפול לאחר הסשן

אתם בהיי מטורף, סיימתם סשן נהניתם ובאופוריה בצד שלכם הכל היה טוב! האומנם ?אחרי הסשן יש רשימה של מצבים, שצריכים לבדוק מול הנשלט/ת .

כל סשן צריך להתחיל בתקשורת בין שני הצדדים שצריכים לדון באיזו פנטזיה אתם מבקשים להגשים בסשן, חייבים להגדיר את הגבולות "הקשים" ו"הרכים" לסשן, ולבחור את המילים הבטוחות שלכם .לאחר שהסשן הסתיים מגיע שלב חשוב, שנקרא AFTERCARE

שלב זה דורש מחשבה מרובה והוא תמיד מתחיל בשיחה בין בני הזוג.

מה זה בדיוק ה - AFTERCARE? ?

Aftercare זאת השיחה והטיפול שעושים מיד לאחר הסשן, כדי לתת לנשלט/ת שלך לקחת מנוחה, להתאושש, להחזיר את בטחונם בך ובעיקר כדי לדאוג לצרכים הרגשיים והפיזיים שלהם.

סוג בטיפול תלוי בסוג הסשן שהעברתם ומה הוא כלל.

במידה וכלל מעשים קינקים, מביכים, קשים, הלקאה מסוג זה או אחר אז ה-AFTERCARE חייב להיות הן במישור הפיזי והן בפסיכולוגי על מנת לאפשר חזרה למציאות לאחר הסשן בצורה הוליסטית.

האם זה הכרחי?!

קודם כל התשובה היא חד משמעית כן!

הפנטזיות שלנו לא בהכרח תואמות את מי שאנו בחיים היומיומיים שלנו. למרות שאנו עשויים לדרוש מהנשלטת שלנו להתלבש בלבוש המתאים לסשן ולתובע מעשים או עונשים משפילים במהלך הסשן הקינקי זה לא תמיד (בעצם לרוב) מתאים לשגרת החיים ויש צורך לשנות אווירה בצורה אקטיבית בין זמן סשן וזמן מחוץ לסשן.

בנוסף, יכול להיות מחיר פיזי . אנשים רבים משווים את התחושה מיד לאחר סשן כמו התחושות שאנחנו מרגישים אחרי ביצועים אתלטיים אינטנסיביים. העומס של אנדורפינים יחד עם מאמץ פיזי פוטנציאלי יכול להשאיר את הנשלט/ת חלש/ה, עייפ/ה, או המומ/ה ואפילו עלול לגרום ליובש או חבלות בהתאם לעוצמת הסשן.

איך מטפלים לאחר הסשן ?

קודם כל מחבקים, מראים הערכה ומדברים עם הנשלט/ת ובודקים את מצבם. על השולט האחריות המלאה וחובה להעניק את הטיפול הזה.

הטיפול מחולק לשתי קטגוריות:

פיזית ורגשית:

טיפול פיזי כולל דברים כגון: עזרה בהסרת הציוד כמו הלבוש או כיסוי עיניים. הגשת שתייה ומזון ( בזמן הסשן רמות הסוכר בדם יורדות , לכן חשוב לשים לב), מתן שמיכה או בגדים חמים, נשיקות או ללטף כל חלק בגוף שלהם, אשר נפגע במהלך הסשן וכמובן להעניק נוחות לנשלט/ת במקום שקט גם עם עצמו/ה בכדי לאסוף את השברים.

עוד דרך לטיפול היא עיסוי אינטימי זאת דרך מצוינת להתחבר עם הנשלט/ת שלך תוך מתן מגע מרגיע. שמן עיסוי חם יכול להרפות את השרירים לאחר הכיווצים שהנשלט/ת חש/ה, לעסות לו/ה את הפנים עם מטלית לחה במים חמים. אמבטיה חמה עם שמנים תגרום לנשלטת לתת לך לחלוק רגע אינטימי ומרגיע!

לאחר השיחה הריגשית תדונו בסצינה וכיצד הרגשתם בתוכה, אם היה טוב או רע. שיחה זו היא חלק אינטגרלי מהסשן, כדי להבטיח ששניכם תבינו את צרכיו של האחר ואת הציפיות מהמשחק, להזכיר לכם ששום דבר שעושים או נהנים יכול לעשות אותם 'מוזר' או 'סוטה'.. חייבים להמשיך את השיחה גם לאחר כמה ימים בכדי לוודא שאין רגשות השליליים שהשתהו וגם בכדי להסיק את המסקנות כדי ליצור ריגוש לקראת הפעם הבאה.

האם כולם צריכים את ה - AFTERCARE ??

כן, אבל כל אחד בדרך קצת שונה.

זוגות מסוימים עשויים להיות בסדר גמור ללא ה- AFTERCARE המסורתי ומעדיפים להישאר לבד ולא לנשק או להתכרבל, לכן חשוב לשוחח על ה- AFTERCARE לפני תחילת הסשן. אם אתה רק מתחיל להתנסות עם BDSM ולא בטוח איזה סוג של AFTERCARE אתה או השותף שלך עשוי להזדקק, חייבים לדון מראש, על הרגשות לאחר הסצינה, כי זה ישמש נקודת קפיצה גדולה לסשן הבא בכדי להעצים את החוויות לקשר החדש .

אין דרך אחת לספק או לקבל את aftercare, ההנחיה האמתית היחידה היא להיות פתוחים, מקבלים, וקשובים לצרכים הרגשיים והפיזיים של הנשלט/ת שלך ותוך כדי כך לוודא כי הצרכים שלכם עומדים בתיאום הציפיות מתחילת הסשן וכמובן להסיק מסקנות ולהגיע לתובנות חדשות על הקשר ועל טיבו.

נכתב ע"י Jo Pamper

עריכה של Lady Z


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page