top of page

אדג'ינג

לאג'ינג יש כמה משמעויות, בעיקרון זה לדחות את ההגעה לשיא, אם זה בעצמך או אם זה מצב שמביא אותך לשם.

ברמה הפסיכולוגית אנחנו כולנו הישגיים, חלק יותר חלק פחות אבל כולנו בהחלט נהנים להגיע לנקודות שמהן אפשר לפרוח או ליפול כל אחד במקומות הנכונים לו. יש כאלה שלוקחים את זה לתחביבים (חייב להשיג את כל האוסף) יש כאלה שלוקחים לעבודה (אני אהיה הסוכן מספר אחד של החברה) יש כאלה לספורט (אגיע למקום ראשון, אנצח) או אפילו מול עצמינו (אוריד במשקל ואגיע לגוף שאני רוצה) וכמובן במיניות שלנו (חייב להגיע לאורגZמה, חייב לספק את הצד השני) הישגיות זה חלק ממה שנותן לנו דחף בחיים. המקום הזה של השגנו את המטרה הצלחנו – הוא דבר מדהים, משכר ומשחרר אופוריה עצומה.

בעידן שהרבה ממנו הוא אינסטנט, ולרבים מאיתנו יש בעיה בדחיית סיפוקים, נפשיים או פיזיים, אדג'ינג יכול להוות ככלי מדהים אם זה לטיפול, אם זה למשחק, או אם ניכנס למשחקי שליטה ככלי לחיזוק השליטה.

אדג'ינג מנטלי – או בשמו הידוע יותר מיינד פאק ((mind f*u*cks. להביא את הראש לגירויי מחשבתי ורגשי רב לאורך זמן, זה בעצם כלי ששולטים משתמשים בו כל הזמן, הם משחקים לנשלטים למוח ומגרים להם את המחשבות על מה יכול להיות במצבים שונים, למשל בסשן שאולי מתי שהוא יקרה (לאחר הכרות כמובן) אפשר להביא את הנשלט למצב של חוסר אונים רק דרך רמיזות, שיחות על מה יכול ומה לא יכול, מה יקרה אם תקרא טעות או במילים אחרות מייד פאק איכותי וארוך... ככל שנדחה את אותו הסשן ככה מן הסתם האפקט של ההגעה לסשן עצמו יהיה חזק יותר, גם אם בסופו של דבר הסשן יהיה יחסית סמלי.

אדג'ינג פיזי – להביא את הנשלט/ת לקצה היכולת הפיזית שלו, אם זה בקשירה ממושכת, אם זה בעוצמת כאב גדולה, אם זה בעוצמת חשמל וכו... גם פה ככה שנאריך את הזמן של עד שנגיע לקצה, כך נוכל להביא את הנשל/ט לקצוות רחוקים יותר וכשיגיעו הסיפוק לכל הצדדים יהיה גדול יותר.

אדג'ינג מיני - לרוב שמזכירים את המילה אדג'ינג הקונוטציה הראשונה היא מינית, בעידן הפורנו וסיפורי ה"גבורה" של החברה על לילות ללא שינה ורק לתת עבודה, גברים ונשים הגיעו למסכנה (מוטעית) שיחסיי משכב צריכים להיות ארוכים וממושכים על מנת שיהיו מהנים ומוצלחים. גברים רבים פונים אלי בטענה שהם "פורקים" מהר (לתחושתם וזה מה שחשוב) אני מציעה להם שינסו אדג'ינג. בעולם הטיפול, אדג'ינג היא טכניקה המיועדת לדחות את השפיכה אצל גברים ועם תרגול נכון, אף לשלוט בה. בעולם השליטה שולטים משתמשים בזה ככלי לשליטה וזהו אכן כלי מדהים.

זכרים (לא כולם) במקרים רבים מונעים מהצורך "בגמירה" ומוכנים לעשות הרבה כאשר הם במצב עוררות, השליטה במתי אותו נשלט יוכל לשחרר, יוכל לגמור היא מהותית. הפן ההשפלתי שהוא לא יכול לקבוע על אחד הדברים הכי בסיסים שניתנו לו. מצד שני לאמלל אותו בלגרות אותו, להביא אותו כל הזמן למצב של גירוי בלי היכולת להשתחרר נותן לך כוח עצום עליו, באדג'ינג זה לקחת את זה עוד צעד, במודע לעורר לגרות ורגע לפני השיא, להפסיק, לעצור את השפיכה להמתין 30-4- שניות ואז להמשיך, במהלך זמן מה (עד שלוש, 4 שעות) או לתת הוראה לענג את עצמו ללא לגמור כל זמן נתון למשך תקופה... תכלס בזמנים קצובים נכון, אפשר לשגע אדם (במובן החיובי של המילה) גם שבוע.

אדג'ינג זה לא רק לגברים, נשים נהנות מאורגזMות בדיוק כמו גברים אם לא יותר! יש לנשים הרבה יותר נקודות לחיצה אשר מביאות אותנו לשיא (לנו יש 6 UOKCGP לכם רק 3 ורובכם מתכחשים לחזקה ביותר) רק שזה קצת קצת שונה, בגלל שיש לנו לא מעט נקודות ויש לנו את המתנה הפיסיולוגית שנקראת מולטי אורגזמה, ואנחנו עם יכולת פיזיות מיניות עצומות אפשר לקחת את האדג'ינג כמו אצל הגברים למעלה או למקומות הפוכים, לבדוק כמה פעמים היא יכולה להגיע לאורגZמה עד שהיא כבר לא יכולה יותר (שזה שיא בפני עצמו). אני מכירה כמה כאלה שפשוט אומנים ביכולת שלהם להביא נשלטות לגMירות רק מלשמוע פקודה בלי אף מגע, לאחר תקופת חינוך שזאת בדיוק הייתה מטרתה.

תכלס איך מבצעים? דיי פשוט ונכון לכל סוגי האדג'ינג, מביאים למצב גירויי עילאי, לפני שמגיעים לשיא מפסיקים לזמן מה וממשיכים את הגירוי, מפסיקים וממשיכים ככה תכלס, כמה שרוצים ויכולים (תלוי סוג האדג'ינג). האומנות היא בלדעת מתי להפסיק ומתי להמשיך! ככל שתתרגלו יותר כך הקצה יגיע מאוחר יותר והסיפוק יגדל יותר😊


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page