top of page

קרופ / שוט רכיבה

מקל שבקצה שלו יש תוספת עור או גומי, מעולה למתחילים, קל מאוד לתפעול, המכה שלו היא בעוצמה יחסית קלה עד בינונית (תלוי בנותן). יש סוגים שונים של קרופים אבל כולם מבוססים על אותו העיקרון. עם הקרופ אפשר לשחק בדרכים שונות ועל רוב איברי הגוף. מומלץ לשימוש באזורים : ישבן, ירכיים פנימיות, אזורים אינטימיים.

התחושה שקרופ יוצרת תלויה עם איזה חלק של השוט פוגעים בגוף, עם פוגעים עם אזור המקל אז התחושה היא דומה לקיין אך עמומה יותר כלומר צריבה/עקיצה. אם פוגעים עם העור/גומי אז התחושה דומה לספנקר כלומר התחושה היא יותר של חבטה/ ספנק אבל עם צריבה קלה.

השימוש בקרופ מאוד מגוון ולכן זה כלי מאוד אהוב. התאמנו אתו על סוגי מגע שונים, עדין עם קצה השוט, או חזק עם קצה השוט יתנו תחושה שונה לגמרי. אם אתם רוצים לתת תחושה של צריבה או לשנות את סגנון התחושה שאתם יוצרים תפגעו עם החלק של המקל (מתחת לרצועה – לא להפוך את הכלי).

לקרופ יש הרבה שימושים אבל במהותו כשוט סוסים המתרה שלו זה להורות לסוס להתקדם, לזרז אותו, לתת לא "דחיפה". אותו השימוש אפשר גם לעשות למשל בבית, אם לפרטנר שלכם אין כוח או תמריץ לעשות פעולה מסוימת לאחר ציווי, פליק או שניים מהקרופ ייתן להם את זירוז המתאים ואפילו עם חיוך.

פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page