top of page

C.B.T -טיפול/עינויי של אזור החלציים הזכריים

(CBT - (co*ck and balls treatment/torture

משחק כדורגל, שחקן בועט לכיוון הכדור אך בטעות בועט באבר של שחקן אחר, חמישים אלף מעודדים מתקפלים כאות הזדהות. ברוב המקרים כשגבר מקבל בעיטה או מכה לא מכוונת באזור החלציים הוא יתחיל לבכות כמו ילדה קטנה, יתקפל ויקרא לחברת קדישא. במקרים אחרים אותו אחד שקיבל שם מכה והתגבר או התגרה מזה מפתח תשוקה עזה לתחושה שזה נתן לו ואף יש כאלה שלא מסוגלים ליהנות ממין או אף להגיע לשפיכה ללא תחושת כאב או לחץ כל שהוא באזור זה.

כשמדברים על CBT בהקשר הבדסמי, יש החושבים שמדובר רק על בעיטות או מכות נוקשות, אבל תחת הקטגוריה הזאת יש עוד מגוון עצום של דרכי טיפול או התעללות - קשירות, דריכות, מצבטים, משקולות , מרחיבים, סאונדינג, שעווה, מחיצות, משיכות, אילוץ או מניעת אורגזמה, בולבאסטינג (בעיטות), חגורת צניעות (כלובון) הצלפות ועוד... יש גם מגון עצום של אביזרים שונים שאפשר לשלב במשחקי CBT, דברים למשל שיש בכל בית – אטבי כביסה, חוט פשטן דק או צעיף, צופסטיקס, גומיות משרד רחבות. יש גם כמובן אביזרים מעניינים שאפשר גם לקנות כמו מוחצי אשכים, חגורות צניעות, משקולות קטנות שמוסיפים למצבטים. כמובן שאפשר לצרף ולשלב גם הצלפות משוטים ייעודיים לאזורים רגישים במיוחד.

CBT IS NOT TO BE USED WITHOUT SSC!

אזור החלציים הוא פיזית וביולוגית האבר החיצוני הרגיש ביותר בגוף הזכרי. הוא מכיל כמות עצבים רבים אשר קולטים את כל תחושות העונג, לכן כל כך נעים שמשחקים אתו. הוא דורש המון, הוא הלכה למעשה בזמן עוררות שואב את כל האנרגיה והדם מהגוף (צריך הרבה בשביל שהקטן יעמוד) אז נשים, תנו קצת כבוד! בכל זאת, הוא משקיע המון בשביל לעמוד דום לכבודכן.

אז אתם בטח שואלים עצמכם למה שמישהו בכלל ירצה לנסות כל אחד מהדברים הללו?

כמו בכל דבר, כל אחד והמניעים האישיים שלו.

אם זה:

מזוכיזם טהור – מזוכיסט שנהנה ומתגרה מכאב, מן הסתם, השילוב של כאב ואזור הכי מיני שלו יהוו הנאה המושלמת. לא מעט מזוכיסטים אשר CBT הוא אחד הפטישים שלהם, אף גומרים מזה ספונטנית ויש אף כאלו שלא יגמרו ללא כל סוג של כאב באזור.

התמסרות – הדרך האולטימטיבית להראות התמסרות מבחינת כאב. עד כמה אתה מוכן ללכת רחוק עבורה, להכיל את הצורך שלה ולהוות לה לכלי.

אגו – כן כן אגו. המקום בו רוב הזכרים יפלו ויתקפלו ויבכו הוא יעמוד ויספוג גם אם כואב מאוד. להראות שדווקא בגלל שהוא סופג חזק הוא "גבר גבר".

השפלה – פגיעה פיזית במקום אשר עושה אותו זכר ועוד בהסכמה, זה מאוד משפיל. "חוסר האכפתיות" "ההנאה" של השולטת לפגוע במה שעושה אותו זכר ,מעצים את ההשפלה.

כניעה – בתת מודע טבועה בנו המחשבה של : הביצים שלו אצל אשתו – כלומר בעלות, הכנעה, שייכות כשמדובר על גבר נשוי. פה אנחנו לוקחים את זה צעד אחד קדימה והם בידיי השולטת תרתי משמע.

פחד – אדרנלין שעולה ממקום של פחד כמו רכבת הרים שאין לדעת איך שתגמר, הסכנה, החוסר אונים.

ממקום של השולטת זאת תחושה של העצמה, עליונות, הכנעה.

אזהרה!!!

אין לשחק במשחקי כוח באזור זה ללא הכנה נפשית לנשלט. על הנשלט להסכים לכאב באזור זה.

יש לשים לב לחילופי צבעים, שינוי בטמפרטורת האזור.

למתחילים, יש להתחיל ברמות כאב מאוד נמוכות ולאט לאט בין סשן לסשן להעלות את רמת הכאב.

רצוי לעורר גירוי תוך כדי. יש האומרים שכשהאזור מגורה ההכלה של הכאב גבוהה יותר.

אם הCBT זה ברמת ההתמסרות ופחות מזוכיזם רצוי עוד יותר לצרף מילים מעודדות, ליטופים מרגיעים.

כדאי לשלב את ה CBT עם משחקים אחרים.

לא לבעוט/להכות/להצליף חזק על ההתחלה. תתחילו בקטן ואז תעלו (לא רק למתחילים)

וחובה כל הזמן לוודא מה מצב הנשלט.

פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page