top of page

מה זה להיות נשלטת (כשהייתי)

אני לא יכולה לדבר בשם אחרות אבל בשבילי והייתי בצד הנשלט מספר שנים לפני הרבה שנים אבל עדיין נהנת ממנו מידי פעם . להיות בצד הנשלט זה סוג של מתנה, חופש שחרור... ביום יום אני אישה חושבת, מניעה, מזיזה תהליכים ואנשים, עם מחשבות שרצות לי מפה עד להודעה חדשה.

שולט טוב מעניק לך המון ידע, סיפוק, אושר, חינוך, השראה, אחריות. המנטורים והשולט שהיה לי, לימדו אותי להעריך את הרגע ולהריח את הפרח שגדל בגינה, או להיות נוכחת במלואי ברגעים מסוימים . לימד ו אותי לדחות סיפוקים, דבר המדהים בפני עצמו שלא לדבר על המרחב הזה של סב ספייס, המקום הזה שבו אני יכולה לשחרר את כל המחשבות, הלחצים והעצבים של היום יום, ופשוט להיות נוכחת ברגע. לחוות לחוש לנשום לתת למישהו אחר שאני סומכת עליו להוביל אותי למקומות שהוא רוצה ובעקיפין ומישרין גם יחד אני רוצה. וכשאת יודעת שמי שמולך עושה לך כל כך טוב את רק רוצה להתמסר אליו ולעשות לו טוב גם אם זה אומר לעשות דברים שפחות נראים לך הגיוניים או נעימים, להתרכז רק בו להיות שם בשבילו נוכחת קשובה מרצה וכשהוא מרוצה העונג שמשתקף בעיניו שווה את הכול, זה מחזק אותך ואת קיומך. וכשהוא קושר אותך, החבלים הם זרועותיו שאוחזות בך חזק ומשמשות לך מגרש ביטחון וחופש קיום (יודעת שזה נשמע אבסורד), ואז שהוא משחק בך להנאתו (ויותר להנאתך) ואם זה להעניק לך כאב (ולמי שמתחברת זה אורגזמה בפני עצמה ) או משחק בך ומעניק לך אורגזמה אחרי אורגזמה אחרי אורגזמה בלי יכולת לזוז אלא רק להיות ולחוות את זה.

אם את באה מהמקום המודע, שפוי ובריא להוויה הזאת סשן עם שולט מתאים (ולכל אחד מתאים משהו אחר) זאת אחת החוויות המשחררות, מעצימות ומחזקות שיש.

צריכה לציין כמה נקודות אזהרה (מחוייבת מצפונית)

  1. ללא ספק זאת לא חוויה שמתאימה לכל אחד או אחת!

  2. אם את/ה לא מודע ב 100 למה אתה נכנס/ת אל תיכנס/י

  3. במקרה ואתם לא מכירים עדיין את עצמכם, ולא את הצד השני, אל תכנסו לסשן!

  4. בדוק/בדקי את הצד השולט, תראו עם הם עונים על הכללים הבסיסים של הBDSM.

  5. סכמו בניכן מה מותר ומה אסור שיקרה בסשן.

  6. תהיו כנים ואל תנסו לעשות מניפולציות – יבוא לרעתכם.

  7. הזהרו במי שאתם בוחרים כבן זוג לשעשוע, הכירו אותם כאנשים ורק אחר כך כשולטים!

  8. הכירו ותהיו קשובים לעצמכם לאורך כל הדרך,מותר להפסיק, לומר לא מתאים, לפחד, אם זה קורה תתקשרו עם השולט! תסבירומה מפריע לכם, במידה והצד השולטלא קשוב – נורת אזהרה ענקית צריכה לעלות בפניכם!

בסופו של דברהמטרה הסופית היא הנאה של כל הצדדים המעורבים אז הישמרואבל גם שחררווווו ותהנווו


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page