top of page

פלוגר / שוט זנבות

יש אלפי סוגים של פלוגרים וכל אחד יעניק תחושה אחרת, מרפרוף נעים ועד כאב עצום, מצריבה ועד חבטה. התחושה תלויה בכמות הרצועות / סוג החומר שממנו הן עשויות ומשקלן. ככל שיהיו יותר רצועות וככל שהן יהיו יותר רחבות ככה התחושה תהיה יותר של חבטה/מסאז'. ככל שמספר הרצועות קטן יותר או הרצועות צרות יותר ככה תחושת הצריבה תהיה חזקה יותר.

כמו שאמרנו הכל תלוי בסוג החומר או כמות הרצועות – פלוגרים מסורתיים הם עשויים מסוגים שונים של עור! עם מספר רצועות קבוע בכפילויות של 8 – פלוגר 8 רצועות, 16 רצועות, 32 רצועות ועד 40 רצועות. כל מה שהוא לא עור (גומי, שיערות, חבלים וכו.. ) נחשב כשוט אבל לא פלוגר (בעולם הבדס"מ המערבי)

השימוש – יש כל כך הרבה דרכים להשתמש בפלוגר אבל כל אחד בסופו של דבר מאמץ את הדרך שהכי נוחה לו. עקרונית להעניק כאב יש להחזיק את הפלוגר במרחק מסוים מהסב, ועל ידיי תנועות שונות של מפרק היד אתם צריכים לפגוע באזור שתרצו עם קצות עד רבע מאורך הזנבות. בשביל הארוטיקה אפשר להשתמש בפלוגר קל מזמש או עור עדין לליטופים והענקת תחושות גירויי.

תתאמנו על זה קודם על כרית, וודאו שאתם קולעים ורק אחר כך תעברו להצלפה על גוף האדם, ממליצה גם על הגוף להתחיל עם פלוגרים קלים, לתרגל זוויות וטכניקות הצלפה שונות ורק כאשר אתם ממש בטוחים בעצמכם והפרטנרים שלכם חשים בטוחים ביכולות שלכם, עברו לפלוגרים בעלי אימפקט גבוה יותר.

למי שאוהב פלוגרים, אני ממליצה להחזיק פלוגרים מסוגים שונים ועוצמות שונות, התחושה של פלוגר לא משתווה לאף כלי אחר ואפשר לשחק בתחושות שונות עם סוגים שונים של פלוגרים.


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page