top of page

To Sir with love

זה התחיל משיחה בנאלית אך עניינית בכלוב והיה בו משהו שגרם לי להסכים לפגישת הכרות. לאחר שלושה ימים הוא בא לאסוף אותי למסעדה. ושוב הרושם הראשוני שלי היה, (לא לטעמי to say the least) תירגעי ותני לזה צאנס' הכי הרבה הכרת עוד בן אדם. ואכן הכרתי בן אדם!

גבר נעים, רך עם נפש דואגת ופנים טובות, ישר כמובן מיקמתי אותו על הסקאלה של הנשלט (למרות שאמר שהוא סוויץ נוטה לנשלט)וחשבתי שאוקי.. הנה עוד אחד שבטח ישעמם אותי במהרה, ננצל את הערב נכייף ונמשיך הלאה. – כמה טעיתי...

כל הערב הוא לא הפסיק להסתקל עליי (הוא עדיין לא – ומקווה שלעולם לא יפסיק!) כי כשהוא מסתקל עליי אני מרגישה הכי יפה והכי נחשקת שהרגשתי איי פעם בחיי, ואני הרי יודעת שאני לא כזאת יפה או נחשקת אבל תחת מבטו אני כן . וזאת הרגשה משכרת וממכרת! כשהערתי לו שזה מפריע לי הוא אמר שאני יפה ופתאום זה נשמע אמיתי יוצא מפיו.

החלטתי לתת לזה בדיקה יותר עמוקה, אולי שווה בתור עבד אבל לא בתור משהו מעבר והמשכנו אלי.

לכשנכנסו לסלון ישר כמובן לקחתי פיקוד והורתי לו לשבת נתתי לו לקק את המגף ונתתי הצצה לביריות שחרפנו אותו לגמרי, ואז התחשק לי לתת לו התקף לב קטן אז הורדתי את השמלה שלבשתי ונשארתי עם המחוך שחור אדום הביריות חוטיני ומגפיים (נו אתם יכולים לתאר לעצמכם) התגובה שלו היתה בדיוק מה שציפיתי ורציתי שתהיה, הערצה טואטלית של הבוטי שלי. וזה היתה ההתחלה של סשן שבו כרגיל אני שולטת והוא נשלט ואני הריי כל כך צמאה בדיוק להפוך!

זה היה כאילו הוא קרא את המחשבות שלי בחיי... אני לא זוכרת איך זה בדיוק קרה אבל התפקידים התחלפו... פתאום מצאתי עצמי על 4 תחת לכיוונו והוא עושה מה שבא לו, ואני... אני עפה!

שוב לא זכורה לי במדויוק התגלגלות העניינים אבל בימים שחלפו אחר כך התחלנו בשיגרה שהוא אדוני בכל מובן המילה מנטלית ופיזית, חשבתי שאולי מצאתי פה משהו אחר לגמרי, אולי כן מצאתי פה מה שנפשי חשקה לו, שולט שבאותו ראש שלי עם בן אדם שכייף לי איתו וגם יש לו את הצד השני ?

מאותה נקודה אדוני הפך לעולמי (במובן החיובי של הדבר) הבקשה שלו, הרצון שלו והאושר שלו הפכו להיות הדבר החשוב ביותר עבורי, ומה לו חשוב ? אני! אדוני עוזר לי להיות אישה בריאה יותר נפשית ופיזית, הוא דואג לי ושם בשבילי. עוזר לי לתקן פאקים שמפריעים לו ובעיקר לי בהתקדמות נכונה בחיים. (וכן למי ששואל יש לו את הכלים)

מה למדתי עד כה אתם שואלים? למדתי שענווה לא חייבת לבוא בביטול עצמי. שאני צריכה להיות יותר מדויקת ושלמה עם מה שאני אומרת ואם אני אומרת משהו אני צריכה לקחת אחריות עליה. שאני צריכה לחשוב לפני שאני עושה ולא משנה מה אני עושה להיות נוכחת בזמן וברגע. עדיין עובדת על ערך עצמי, סבלנות, כושר ודברים נוספים אבל אדוני הוא זה שמתניע את הגלגל שאומנם מסתובב באיטיות אך התחיל להסתובב בי.

ההרגשה הזאת של פתאום יש מישהו מישהו שם בחוץ שאכפת לו ממך בצורה כזאת עמוקה זה משהו שאני לא מכירה כבר למעלה מעשור, פתאום יש לי סיבה למה להשקיע למה לקום בבוקר למה להתאמץ להשקיע בעצמי (כי הרי מגיע לו הכי טוב!)

ולא .... זה לא פשוט ... אני הרי במקור בן אדם דומיננטי וממש לא סמרטוט או משרתת או אחת שאומרים לה מה לעשות ומעטים נמצאים במצב שבוא אקשיב להם שהם "מטיפים" לי. אני ביום יום שלי מנהלת אנשים ופרוייקטים שליטה שלי ועוד בעצמי זה א.ב. ופה מגיע גבר שאני מוותרת בשבילו על כל זה ... ובמוח צצה מדי פעם השאלה "למה מי !" הרי בתכלס יש דברים שלא מתאימים למי שאת , ולא תמיד לרצונות המידיים שלך או אם תהיי כנה הרי הוא אמר לך בבירור שאין פה מקום ל"אהבה" שזה מה שאת רוצה. עמוק עמוק. אז למה מי הוא שזכה לקבל את הכניעות שלך ואם לומר את האמת את הלב שלך.

אז הנה התשובה ולא משנה איך היא תתקבל כי היא שלי!

הוא אכן גבר נעים, רך עם נפש דואגת ופנים טובות אבל מפה והלאה טעיתי ובגדול .. מאחורי הלפלף ( כן לפלף) מסתתר גבר שיודע מי הוא ומה הוא רוצה מהחיים, גבר מחושב עם השקפת עולם דומה לשלי במידה אך עם אורח חיים שונה לגמרי. מישהו שאני בקלות יכולה לשוחח איתו על כל דבר (וזה נדיר מבחינתי למצוא). מישהו שגורם לי להרגיש, שגורם לי להתפתח, שמצמיח ומעצים אותי. מישהו שגורם לי לרצות להעניק לו את כל כולי וממה שאני מרגישה (ולרוב יש לי אינטאיציה בריאה) נותן לי את כל מה שיש ביכולתו לתת לי כי הוא רוצה וכי באמת ובתמים אכפת לו ממני.

עכשיו אני יודעת שהוא אמר שאין פה מקום לאהבה אבל לדעתי העולמות השונים שלנו מגדירים כנראה אהבה אחרת או במילים אחרות לאהבה פנים רבות ... כי תכלס אם זה לא אהבה ... אני לא יודעת מה כן.


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page