top of page

סשן פומבי בהסתר - לאירועים וונילים

עוד שנייה מגיע ערב ראש השנה, לרוב יש ארוחת חג עם משפחה או חברים והדבר הקל זה בעצם לשחרר שליטה לאותו הערב לחזור למקום הוונילי. סיריוסלי????? למה? למה לא להפוך דווקא את המאורע הזה לסשן בלתי נשכח ומאתגר במיוחד!

האתגר : שאף אחד מהסובבים ירגיש שבעצם מתנהל סשן תחת אפם. רעיונות להתנהלות למארחים ומתארחים לחוד - נכתב לראש שנה אבל מתאים לכל אירוע וונילי שדורש קצת עניין.

למארחים: - כמובן שהצד הנשלט ידאג לסדר את הבית והשולחן בערום, אם הוא המבשל גם יבשל בערום בזמן שהצד השולט, יחלק הוראות מדויקות ויעמוד על דיוק הדברים – כי זה חג וזה חייב להיות מושלם! - אומנם אני מאמינה שצריך לתת לאדם לעשות משימה לבד, אבל ממש לא חייבים לעשות זאת קל. זה הזמן להיות יצירתיים, פלאג, אזיקי רגליים, ביצים רוטטות, לנשלטים לנקות ולבשל בבגדי אישה, עם גאג, לשלב ספנקים, שוטים וכו במהלך הדרך כאשר לא מרוצים. – מה שנאמר עזרו לצד הנשלט 😊 - לפני שהאורחים יגיעו, להיכנס למקלחת, לתת לצד הנשלט להכין את הצד השולט לערב, יקלח אותו ילביש אותו, יסרק את שערו וינעל לו את נעליו ורק אחר כך יתארגן בעצמו בצורה הכי חגיגית ומושלמת שיכולה להיות. - הצד השולט יכול בשלב זה להוסיף ללבוש הצד הנשלט אחד מהפריטים הבאים: (חגורת צניעות, פלאג, ביצים רוטטות, ביצה רוטטת אנאלית, לנשלטים זכרים – הלבשה תחתונה נשית מתחת לבגדים) - כשהאורחים מגיעם משנים את איך פונים אחד לשני , במקום אדוני – יקירי/אהובי – במקום כלבה ילדה – בייבי – זה יכול להיות כל דבר שתבחרו אבל ששניכם תדעו שזה הכינוי לזמן זה ומגיע מאותו המקום. - בזמן הארוחה כמובן הצד הנשלט הוא המשרת של כולם! דואג לצרכים של כולם בצורה אוטומטית. כאשר אחד האורחים אומר לא בוא שב/י תנוח/י – הצד הנשלט יסרב בנינוחות יומאר שנייה אני רק צריך לבדוק.... רק בזמן שכולם יושבים יחד והשולט מסמן בהנד ראש שמותר לצד הנשלט לשבת . הוא יושב. (מותר לנשלט לבקש לשבת במהלך הערב אך זה לשיקול השולט אם כן או לא) - הצד הנשלט לא אוכל עד שהצד השולט מסמן לא עם הראש שמותר לו לאכול. - כאשר מגיע שלב הפינוי – כמובן שזה תפקיד הצד הנשלט (אם יש מעל 10 אורחים תדאגו שיעזרו להם) כמו כן השטיפה. - במהלך הזמן הזה אפשר לשחק עם הנשלט מתחת לשולחן, אם הנשלט עם לבוש רטט עם שלט, בכלל כייף חיים אבל לא להגזים שלא יתפסו אתכם על חם. - לאחר שכל האורחים הולכים, למקרה ויש עדיין דברים לסדר, משאירים זאת למחרת! עכשיו זה זמן האפטר קר. - מחבקים ומראים הערכה לצד הנשלט על התפקוד שלו באותו הערב, מציעים לו כוסית ולשבת ולהרים רגליים. לזוגות בניכם, זה הזמן לשחרר את השולט ולהיות הבן זוג. לחבק לפנק ולהרדים...

למתארחים : - לפני שיוצאים, נותנים לצד הנשלט לארגן את הצד השולט, לקלח להלביש, להנעיל וכו - גם פה לצד הנשלט חובה להוסיף פריט (חגורת צניעות, פלאג, ביצים רוטטות, ביצה רוטטת אנאלית, לנשלטים זכרים – הלבשה תחתונה נשית מתחת לבגדים) - בדרך למקום רצויי לשחק עם הנשלט – כל אחד בדרכו שלו – אפשר גם לעשות עצירה בצד. - כשאתם מגיעים למקום האירוח לשנות את התארים אחד של השני. - הצד השולט יישב עם החברים והצד הנשלט יציע עזרה למארחים או ישב ליד השולט. - בזכות זה שהציע עזרה למארחים הצד הנשלט יכול לדאוג לצד השולט שלו קודם (כן כן גם הזכרים). - בזמן עם שאר האורחים זה הזמן לשחק עם הלבוש התחתון, לשלוח למשימה קצרה בשירותים וכו... - בזמן הארוחה, הנשלט יושב לאחר השולט ומחכה להוראה עם הראש לשבת וכמו כן לגבי האוכל והשתייה לכל אורך הערב. - למקרה והשולט סיים לאכול והנשלט לא, הנשלט יפסיק לאכול, יקום ויעזור בפינוי מהשולחן. - בזמן הפאן לאחר מכן שוב הנשלט ישב ליד השולט, אם השולט צריך משהו, הנשלט ידאג לו. - בדרך חזרה לפי התנהלות הערב לשבח ולהראות הערכה להתנהלות שלו לאורך הערב ולדאוג לאפטר קר כל אחד בדרכו הוא.

חג שמח וארוחת חג משעשעת לכם.


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page