top of page

S.S.C Safe Sane and Consensual - שפוי בטוח ובהסכמה

אחד מכללי היסוד של BDSM הוא לשמור שכל פעילות בין שנים או יותר מעורבים, אשר רוצים להתאחד לפעילות הקשורה ל-BDSM תהיה בהסכמה מלאה של כל הצדדים. הפעילות וההסכמה לפעילות היא ממקום שפוי והפעילות שתתבצע היא בטוחה ובגבולות המקובלים על כל הצדדים ולא תגרום לנזקים בלתי הפיכים.

הסכמה: ההסכמה חייבת להיות מצד כל הצדדים המעורבים, ללא שום לחצים חיצוניים.בין בני זוג חדשים, יש להסכים על כל מה שיקרה במהלך הסאשנים הראשונים. כמו כן, רצוי להמשיך כך עד ששני הצדדים מכירים את הפטישים והגבולות של כל צד במלואם.זוגות, שכבר מכירים היטב אחד את השני אין צורך לנהל את שיחת הגבולות וההסכמה כל פעם מחדש - בכל זאת צריך להשאיר מקום לריגושים אבל תמיד לשמור על הגבולות וההסכמות עליהם הגעתם בתחילת הדרך.

שפוי: על הצדדים להיכנס לסשן, כשהם במצב נפשי נטרלי, בריא, לא מסומם או שתויי. לא לבוא מתוך כעס, כאב, ממקום של ריצוי האחר בלבד, בלי שזה נותן לשני הצדדים מענה. אין להכנס לסשן כאב ממקום של דיכאון או מצב נפשי מעורער. בטוח: נכון משחקי סדו מזוכיזם יכולים להביא לחבלות, פגיעות, פציעות אבל במידה! אין לשבור איברים, להוציא איברים ממקומם, לשם כוונה תחילה. במידה וכן קרה ויש חבלה פציעה קשה יש לטפל בה בהתאם, חשוב , שתמיד תיהיה בבית ערכת עזרה ראשונה. דבר ראשון יש לחטא פצעים בקרח, אחר כך חיטוי אלכוהולי או רפואי. אם הפציעה קשה יותר חובה ללכת לקבלת עזרה ראשונה מקצועית! במידה וישאלו מה קרה ואתם מתביישים לספר- אמרו שעשיתם סקס פרוע :)

SSC שפוי בטוח ובהסכמה


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page