top of page

סשן

הסשן הוא פרק הזמן שבו נערכת פעילות בדסמית בין בני זוג שולט/ת ונשלט/ת (בדרך כלל) או יותר משתתפים.

מהלך_נכון_של_סשן

רבים נוטים לחשוב שסשן הוא להגיע, לתת את המכות או את הפאנץ' המנטלי, לארוז את החפצים וללכת הביתה. עבורי סשן הוא טקס ארוך מאוד שמתחיל עוד הרבה לפני הפגישה בין השניים ולהלן סדר הפעולות / מהלך תקין של סשן.

שלב ראשון - שלב ההכנה: בדרך כלל לאחר הכרות מול שני הצדדים לרכישת האמון נקבע מועד לסשן. מאותו הרגע ישנם דברים חשובים שעלינו לעבור ולבצע לצד דברים מרגשים (בעיני) שעוברים על כל אחד מהצדדים. שיחת תיאום ציפיות זה שלב שעליו לא ניתן לוותר בעיני, יש לקיים שיחה כנה ואמיתית, ישירה לגלויה בנוגע למטרות הסשן (במידה ויש) הגבולות הרכים של הסשן, משמע, גבולות שבמידה ומתאפשר למתוך או לחצות אותם במהלך הסשן. קביעת גבולות קשיחים בסשן, משמע, גבולות אשר לא משנה מה יהיה לא יחצו במהלך הסשן (כן, גם אם פתאום לנשלט/ת יש תחושה של כן לעשות... הרבה פעמים בתוך הספייס אנו לא מודעים למה אנחנו אומרים ומאשרים ביצוע לדברים שנצטער עליהם לאחר מכן) לכן את הגבולות הקשיחים אנחנו לא חוצים לעולם. בשלב הגבולות הקשיחים ניתן לקבוע כלים שבהם אין אישור להשתמש בהם, חשיפה של איברים ועירום, כל מיני דברים שבדיעבד אנו עלולים להצטער עליהם במידה ואתם לא בעניין. חשוב לזכור שאת הסשן מנהל השולט/ת ולא כל דבר שיעשה בו הם ישאלו את הצד השני אם מותר, זה מפריע למהלך הבשן וקוטע את ההנאה לכן חשוב להסכים ולדבר על הדברים האלו מראש.

דבר נוסף חשוב מאוד שאין לפסוח עליו (בעיקר בתחילתו של קשר) זוהי מילת הביטחון, מילה שתהיה מוסכמת על כל הצדדים, משהו ששניכם מבינים ולא משתמע לשתי פנים שברגע שזו נאמרת על ידי הנשלט/ת הסשן נפסק באופן מיידי. דוגמא לא טובה של מילת ביטחון זה "דיי" או "מספיק" וזה כי הרבה פעמים המילה הזו יכולה להאמר ללא כוונה אמיתית אלה כאינסטינקט במהלך סשן. מצד שני, מילים טובות לביטחון יכולות להיות "אדום" , "פרח" , "ארטיק" וכאלה מילים שמן הסתם אם יאמרו במהלך סשן זה יסביר את תשומת ליבו של השולט/ת. בנוסף למחלת הביטחון אני תמיד ממליצה להוסיף גם תנועה של ביטחון, זה יבוא לידי ביטוי בהם לנשלט/ת אין יכולת מילולית מכל סיבה שהיא, אם בגלל שפיה/ו חסומים עם גאג, או שיש רעש והמולה מסביב ולא ניתן יהיה לשמוע, אם הנשלט/ת במצב ממש חלש ויכול הדיבור מעורפלת.... תנו סימון של הרמת יד, אגרוף או כל סימן אחר שיהיה מוסכם על כל הצדדים וידוע מראש.

שלב נוסף בהכנה לקראת סשן זהו השלב המנטלי, שולטים רבים אוהבים לערוך הכנה מנטלית לנשלט/ת שלהם לפני הסשן, אם זה שימוש בעסקים מסויימים שיפחידו את הנשלט/ת ויגרמו להם ללחץ אבל יבדקו את הנאמנות וההתמסרות של הנשלט/ת למול השולט/ת, אם זה הכנה של הנפש במידה ויש סשן שעלול לעורר טריגרים אצל הנשלט/ת למשל סשן "אונס" או "ביטחון עצמי" לכל סוגי הסשנים האלה ועוד רבים יש לערוך הכנה מנטלית שלפעמים אף עלולה לארוך שבוע ואף יותר.... ועוד הכנה אחרונה, אולי האהובה עלי מכולן... הכנה ויזואלית, מבחינתי, בין אם אני עורכת את הסשן כנשלטת ובין אם עורכת אותו כשולטת המראה מאוד עושה את ההבדל עבורי. בימים בהם אוריין ישלוט בי תראו אותי עם בייבידולס', עירום, חצאיות ושמלות קצרצרות או לחילופין כל בגד אחר שהוא יפקוד עלי ללבוש. בימים בהם אני בצד האוחז בשוט ברוב המקרים תמצאו אותי עם מחוך ומראה מתוקתק וקשוח יותר. לקראת הסשן ההתרגשות בליווי הלבוש, האיפור ושאר האקססורייז עבורי עושים את ההבדל ומכניסים לאווירה עוד הרבה לפני מועד תחילת הסשן, ממליצה גם לכם לנסות...

⛓ שלב שני - תחילת הסשן כשהגיע מועד הסשן בדרך כלל לא נקפוץ ישר למים העמוקים, אם זה במהלך בילוי במועדון, בחדר שכור, בבית או בטבע או בכל מקום שנחליט שיערך הסשן תמיד יהיה את השלב של הכניסה לאווירה, הפגישה, תשומת הלב, הדיבור והחיבור הנפשי הקודם למגע הפיזי. לאחר שזה יתבצע וכל הצדדים מרגישים בנוח ניתן להתחיל את הסשן. אורכו של הסשן יכול להיות רבע שעה או שלוש ואף יותר שעות לכן חשוב להקדיש את מירב תשומת הלב שלנו כבר מהרגע הראשון. סשן הוא תהליך עוצמתי שעוברים כל הצדדים ולכן יש להתייחס אליו ככזה. נתחיל במגע, ברגש, לתת לכל הצדדים להרגיש אותנו, בעיקר הצד הנשלט, חשוב שירגיש רוך ותשוקה, שירגיש תקשורת גופנית עדינה בטרם עוברים הלאה, זה יכול להיות חיבוקים, ליטופים, נשיקות וכל דבר שיגרום לכם להרגיש קירבה ונינוחות בתחילת הסשן... ההמשך יהיה תחילת המגע הקשוח יותר, יש לחמם אם האזור שבו אנו הולכים "לטפל" חלק גדול מהמקרים זה יהיה הישבן אבל לא רק ולכן גם אם בכוונתכם במהלך הסשן לעבור מיקומים את שלב החימום יש לבצע עבור על אזור בגוף שבו אנו הולכים לגעת. החימום יהיה על ידי ספאנקים קלים בדרגות קושי הולכות וגוברות ככל שעובר הסשן, ברגע שהאזור כבר אדמומי וחמים אפשר להגביר את הקצב ולעבור לכלים אחרים, גם הכלים יבואו בזה אחר זה מהקל אל הכבד יותר, פלוגרים, ספאנקרים, קיינים, בולים וכדומה ישתתפו בהתאם לעוצמה והחוזק של הסשן ככל שיתקדם.... במהלך כל הסשן חשוב מאוד לשמור על תקשורת מול הנשלט/ת שלנו. ולא, לא לצעוק אל אחוריו "הלו הכל טוב שם?!" אלה ממש לגשת אליו, ללטף, ללחוש באוזן אם הכל בסדר... להביט בו בפניו, לראות את התגובות שלו/ה לדיבור שלנו, לבדוק אם קיים בכי, אם טוב או רע... חשוב מאוד בהפסקות האלו, אחרי כל מקבץ הצלפות או מכות, קשר מול הנשלט במהלך סשן יעיד על הצלחתו או כישלונו של הסשן בסופו של דבר (כך אני מאמינה). לכל אורך הסשן יש גם לדאוג להרגיע את המקום, ללטף, לתת לאיברים לנוח קצת... אפשר לפנק את מי שתחתנו בנשיקה, קרח, ליטופים וכל מה שמרגיש לנו על מנת לתת להם תחושה של קירבה אלינו, של דאגה ונחמה. אני מבטיחה לכם שבמידה ותשמרו על כל אלו תתפלאו כמה הנשלט/ת שלכם יוכלו לספוג, הרבה מעבר למה שחשבתם ויותר מכך, מסשן לסשן היכולת שלו רק תעלה וזו גאווה גדולה גם לשולט/ת וגם לזה או זו שתחתיו.

⛓ שלב שלישי - סיום הסשן ואפטרקייר כאשר התקבלה החלטה של סיום הסשן, אם על ידי השולט/ת, אם על ידי מילת ביטחון מהצד הנשלט, אם בגלל מיצוי הסשן או השגת המטרה שלו במידה והייתה הדבר הראשון שנעשה הוא לעטוף את מי שתחתנו, חיבוק חזק, ליטופים, מילות חיזוק כמו כל הכבוד, גאווה ועוד, תראו לו/ה כמה שנהניתם ממנו/ה, אין לכם מושג כמה שזה חשוב. חלק חשוב נוסף לאחר החיזוקים והנחמה הוא הטיפול, בסשנים רבים נגרמות פציעות פתוחות , העור נסדק, נקרע, נפצע וכו' ויש לטפל באזורים אלו. הטיפול מתבצע באמצעות ספונג'טות (מטליות אלכוהול לחיטוי שניתן לרכוש בכל בית מרקחת) במידה ואין לכם אותן אז אפילו קצת וודקה או משקה אלכוהולי אחר בעל ריכוז אלכוהולי שיוכל לחטא את המקום. במידה ואין לכם אף אחד מהדברים אז מינימום מים וקרח לשטיפה וניקוי המקום. שלב זה חשוב מאוד, תעברו על גופו של הנשלט, עשו "בקרת נזקים" וטפלו בו שלא יווצרו זיהומים וכו'. חשוב לי לציין שלכל תחום בבדסמ השורה התחתונה היא זהה אם זה מדיקל, פלוגינג, שיבארי וסספנשיין וכו'... ישנם כאלה שנצתרך לשים יותר דגש על חלק מהאפטר-קייר וחלק פחות אבל בשום שלב בשום תחום אין לדלג על חלק זה של הסשן.

⛓שלב רביעי - אפטר-קייר משני כך אני נוהגת לקרא לשלב האחרון של הסשן, מבחינתי הסשן לא נגמר ברגע שסיימנו את האפור במקום הסשן ולא אחרי שסיימנו לחטא את הפצעים בגוף ולפעמים גם בנפש. מהספייס כפי שלמדנו יוצאים ממש אחרי הסשן או במקרים רבים מאוד הוא מלווה אותנו עוד שעות רבות אם לא ימים אחרי הסשן. שולט/ת מחובתם ללוות את הנשלט/ת גם לאחריו, בשיחות, מפגש במידת הצורך, דאגה לשלומם וליווי צמוד על מנת לוודא את בריאותם הנפשית (בעיקר) והפיזית של מי שהיו איתם במהלך הסשן. שוב, גם גורם זה הוא עיקרי ועושה הבדל משמעותי בין סשן מוצלחת לבין סשן כושל.

עכשיו, לאחר החפירה הזו זה הזמן שלכם לשאלות, תהיות, מחשבות.... שתפו מה אתם מרגישים, מה חושבים והאם יש דברים שתרצו לחדד על כל אחד מהשלבים


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page