top of page

מתנת יום הולדת

הטלפון צלצל...

"מוכנה?"

:"כן ומתה מסקרנות, נו גלה לי לאן אנחנו הולכים"

"תזדייני בסבלנות" (מתפוצץ מצחוק, נהנה מהמתח הגואה בי)

לפני 3 שעות הוא התקשר אלי ואמר " תתארגני על עצמך, תיהיי מוכנה תוך 3 שעות לבושה במיטבך אני לוקח אותך לדייט" מעבר לזה לא הסכים לפרט... בראשי באותו הרגע הסרט אישה יפה התחיל להתנגן... סרטים רומנטיים על מלונות פאר, מסעדות יוקרה והרבה פינוקים.

לאחר שעתיים וחצי מתבוננת במראה, סט תחרה שחור עם גרבוני ביריות שהוא קנה לי לפני חודש ויצא לי ללבוש רק פעם אחת, נעלי העקב החדשות שפינקתי את עצמי בהם אתמול, השמלה עדיין על הקולב, מתבוננת בעצמי בוחנת את היריכיים העגלגלות החתומות בבירית, החזה נראה מליון דולר בעריסתו והתחתון עותף את הישבן הבולט. מתאפרת בקלילות ועם כל פעולה שמסיימת דפיקות ליבי עולות, המממ מה יקרה עכשיו???

"תרדי אני מחכה לך..."

יורדת, רואה שהוא הגיע עם רכב שלא ראיתי לפני כן, גיפ 4X4 גבוהה נינוח ואפור .. כזה של הכביש לא שטח. נשען על דלת הנוסע, בידו זר וורדים בצבעים אדום וורוד ולבן וידו השנייה מושטת אלי בבקשה וחיוך מזמין על פניו. כל גופי גועש מהתרגשות לנכוחותו כמו כל פעם מחדש, והפעם וואוו הפעם הוא ממש התעלה על עצמו, לבוש חליפה אפורה שחורה, חולצה לבנה עם כפתור פתוח ונעלים מצוחצחות. עשה רושם שגם בכוונה לא התגלח ביומיים האחרונים כי בדרך כלל היה חלק.. למעט הרגעים שרצה להרשים אותי בסיקוס שלו.. זה היה לכבודי!

רצה לזרועויות הוא תופס אותי ואוסף אותי לתוכו לרגע אנו נעלמים מהעולם ונתמאים אחד בשנייה ומשחרר אותי, מרחיק אותי כמעה ופשוט בוהה בי.." את נראת מדהים, כאילו יצאת עכשיו מטקס מלוכה ואת זאת שהוכתרה..."

"זה לכבודך מלכתי!" וקרץ תוך כדי התחמקות מסטירה מלתפת ואוהבת (הוא יודע עד כמה אני שונאת את המילה) אבל בסיטואציה הזאת .. הוא התכוון למלוכה אמיתית ולכן גם קיבל נשיקה חמה ואוהבת שהשתיקה אותו בו במקום.. הוא פתח לי את הדלת וסגר בזהירות אחרי ונכנס לצד הנהג.

"מתרגשת?"

"מאוד" , " לא תגיד לי לאן ?"

"לא" מגחך לעצמו

הכביש השתנה לכביש המהיר לכיוון ירושלים.. מתי שהוא פנינו מהכביש המהיר והגענו ליער ??? איך , מה , מה הקשר ... הוא כל הדרך חירמן אותי, ליטף את רגליי, שלך נשיקות חמות לעורפי כשהזדמן לו.. באיזהשהו שלב הפשיל את חצאית שמלתי עד למעלה ושיחק בי באצבעותיו.. הוציא אותי מכל ריכוז אפשרי , מדהים שלא עשה תאונה (אבל הוא מנוסה) ואז זה... יער? ואנחנו לבושים כמו זוג אצילים שיצאו מנשף ממלכתי. הוא כנראה קורא מחשבות כי ישר אמר..

"שששש, בלי שאלות בלי דיבורים שחררי"

נוסעים עוד קצת ומרחוק אני רוצה נצנוצים של אורות.. מתקרבים האורות הם בעצם נרות בתוך צנצנות זכוכית מפוזרות מסביב לשטיח ועליו.. על השטיח מפוזרות כריות , יש בקבוק יין מצונן בדלי עם קרח, כוסות יין, צלחות מלאות בפירות קינוחים ורק דברים טובים.... אני מחסירה פעימה ונשימה . אין לי מילים (לא קורה הרבה) ואני פשוט בוהה .. בחזיון שלפני ואז בו .. ואז בחזיון ואז בו .."איך!!!???" צועקת באושר

הוא פותח לי את הדלת מושיט לעברי יד .. מוביל אותי לשטיח והכריות בעודינו עומדים מצמיד אותי חזק אליו מצרפת אותי בתשוקה ולוחש לי .. "מזל טוב ילדונת".

מתיישבים בן הכריות, מוזג לי מסתבר שמפנייה ומושיט לי אותה, "לחייך" אמר ונשק לי בעדינות על השפתיי.

התכרבלנו קצת התנשקנו קצת ברקע היה מוזיקה שהתחילה להתנגן (או שרק באותו הרגע שמתי לב אליה)

הרים לי את החצאית התחיל לעסות לי את הדגדן מלמעלה בעדינות חושקת בזמן ששפתינו ולשונותינו היו עסוקות בריקוד משלהן. שפתיו התנתקו מפי וברחה לי התנגדות קטנה שעליה קיבלתי מבט שואל חקרני משתיק!

לשונות התחילה לנדוד לה במורד צווארי, ידו האחת אוחזת בידי במרחק מה כדי להיטב את שלטתו בי והשנייה משחקת באיבריי העדיין מוצנעים.

ידו האוחזת משנה מקום מצמידה את ידי לצידי עדיין משותק מיכולת לזוז, היד שהיתה עסוקה עד כה פינתה את מקומה לנשיקות קלות שהפכו דורשות מנשיקה לנשיקה, אצבעותי שלרגע היו פנויות עכשיו פיסקו את שפתיי ופינו את הדרך ללשונך החמה הרעבה ומבקשת הדורשת את שלה...אתה טועם מריח (כמה התגעגעת לטעם ולריח שלי בכוונה מנעת מעצמך אותו בשבוע האחרון) בהתחלה בעדינות ואז נותן לרעבתנותך להשתולל, יונק נושך סוטר מושך ועוצר באחת.

"לא ! תמשיך... בבקשה"

"תתחנני..." אמר ושעשוע בעיניו..

והתחננתי..." בבקשה אדוני אנא עשה בכלבה זאת כרצונך, כל אשר תרצה אני שלך"

"קומי" .. קמתי בציות, הוא הוריד את שמלתי למרות שראיתי בעיניו שהוא היה שמח לקרוע אותה מעליי.

נשארתי עם הסט שקנה לי ונעליי העקב. הוא הלך אחורה קצת, נשען על העץ, קיפל רגל מאחוריו, שילב את ידיו ובחן אותי. "תסתובבי לאט" הסתובבתי. ברקע התחילה מלודיה איטית ומחממת "רקדי עבורי ילדונת" אמר לי בקול מזמין עמוק יציב מורה..שמעביר לי גליי חום בכל הגוף ורקדתי כמו שאני רוקדת אך ורק עבורו.

רוקדת עיניי עצומות חשה את מבטו עליי מלטף אותי , מוביל אותי. הוא כנראה קרוב מאוד כי אני חשה את נשמתו עליי. ואז את ידו האחת והשנייה, וגופו נצמד אלי מאחורה וזז בהתאמה מושלמת לגופי שלי.

אנו זזים יחד רוקדים, חשים אחד את השני בידינו עיניי עדיין עצומות מתמכרת לתחושה המשכרת של הלא נודע וחשה הכי בטוחה בזרועותיו. גבי נצמד עכשיו לעץ שמקודם הוא נשען עליו, והוא סוגר עליי מקדימה, בגופו מצמיד אותי לעץ. יד אחת הצליחה להביא איתה חבל משום מקום והוא השתמש בו לקשור יד אחת לשניה מאחוריי העץ.

התרחק ובדק את עבודתו, מתבונן בי , עומדת שם קשורה לעץ עם ידיי מאחורי העץ, הוא חזר עם חבל נוסף קשר אותו לקרסול הרגל שלי, ועם אחד אחר קשר את רגלי השנייה. אז הוא פתח את רגליי במתיחה של החבלים, את יתרת החבלים קשר לעץ השכן (כל רגל לצד אחר) ושוב התרחק ובחן את עבודתו בעודי מתפתלת קצת באי נוחות אבל בעיקר בצפיההה מרובה.

מרוצה מעבודתו ומראה עיניו, חוזר אלי ולוחש לי באוזני" מוכנה לזה?" " כן אדוני" רוצה את זה?" כן " צביטה כואבת מפוצצת לי את הפיטמה "מה אמרת?" "כן אדוני!" תיקנתי מהר. "יפה כלבונת, אומנם זאת מסיבת יום ההולדת שלך אבל שלא יעלה לך לראש! "

הוא מכניס את היד לחזיה ומוציא לי את הפיטמה ככה שתשב ממש על קו החזיה ונתן לה צביטה רכה, סובב אותה באצבעותיו, משך, שיחק תפס בשיניו, שיחק עם הלשון ושוב צבט. אני ללא יכולת לזוז אלא רק לשחרר ולחוש להרגיש ולהתענג. ידו מפלסת לה דרך לכיוון הפרח האהוב עליו, מוצאת אותו ותופסת אותו בחוזקה.. בבעלות , בדרישה משלה. אני כבר כולי רטובה ורק מבקשת עוד ועוד .. כל מה שיקרה.. שיקרה כבר שימהר כי אני רוצה להתפוצץ .. ועדין לא קרה כלום...

הוא מסובב אצבעותיו סביב הבליטה שלי מגרה אותה, מלטף אותה, מרעיד אותה, סוטר לה קלות, חש את החמימות העולה בן רגליי ומתענג עליה, שולח אצבע חקרנית לתוכי "אוו את ממש רוצה את זה אהה זונה קטנה שלי, אל דאגה את תקבלי את כל מה שהכנתי לכבודך היום בהמון אהבה" "הכל..." חזר על עצמו הפעם בקול קצת מאיים ומזמין באחת. והכניס ביחד (רק לשם הבהרה) 4 אצבעות במכה אחת. גניחה מהולה בצעקה קטנה ברחה מפי גופי התקשח לשנייה, ישר התחיל טפטוף חמים לזלוג בן יריכיי וקיבל את ידו בברכה. אבל ממש לאחר שניה הוציא את ידו וצחק .. "סבלונת ילדונת .. סלבנות"

וכך המשיך לשחק בי דקות ארוכות עד שמיצה עצמו ועזב אותי, פקחתי את עיניי מחפשת אחריו, הוא הלך לשבת על הכריות מזג לעצמו עוד כוס, הדליק סיגריה והתבונן בי , שרועה על העץ במאונך אם אפשר בכלל לומר זאת.

"את כל כך יפה, וכשאת ככה בכלל נשמתי נעצרת רק מלהסתקל עליך" "תחזיקי מעמד יפה שלי .. זה יהיה עוד ארוך, אני מבטיח" וכולי נמסה מהמבט הזה שלו ומתמרמרת על המרחק. הוא קם ניגש אליי שם לי את הסיגריה בן השפתיים שאוכל לקחת שכטה, שופך טיפה מהשמפנייה על החזה שלי מלקק אותו מעליי ומתרחק שוב. אני זוכה לעוד שכטה לפני שהוא מכבה אותה בזהירות. לוקח לגימה מכוס ומעביר את הנוזל מפיו לפי וחותם את זה בנשיקה.

הוא מתרחק, ניגש לשחרר את החבל מהעץ השמאלי ומעביר את קשירה לענף המתרומם משמאל ככה שרגלי מורמת דרך לולאה שעשה על הברך והשוק ותפסה את הרגל מוטה הצידה ולמעלה, ואז עשה לרגל השניה את אותה הפעולה. התרחק ובחן (הוא אוהב לבחון) ידיי מאחורי העץ, רגליי מורמות ומפוסקות בצורת כריעה, וכולי מפוסקת לרווחה מזל שתחתוניי הצניעו טיפה את אבריי הפשוטים.

הוא כנראה קרא את מחשבותי כי בתוך שנייה הוא קרע ממני גם את פיסת הבד האחרונה שהפריע לו והשאיר אותי עם פרחי הנפוח מעונג מלבלב לעיניו. ואז הו.. אז הוא באמת התחיל להתפרע ... בהתחלה עם הלשון והשיניים ינק בחוזקה ונשך לי את הפטמות, ואז צבט ואז הביא מאף מקום עוד חבל דק יותר וקשר לי כל חזה בנפרד. ליפף מסביבו גרם לו לבלוט ולהתנפח בעצמו והשאיר אותו ככה. מתענג על עבודתו הפעם ממש , החתיף לי עוד לחזה עד ששמע אותי גונחת וצועקת מעונג וכאב.

ולא רק החזה קיבל יחס אוו לא.. הוא את אותו הטיפול כמעט נתן גם לפרח החשוף לפניו. בהתחלה עם ידיו הפנויות שלח אצבעות וגרם לי שוב לגנוח בהנאה גדולה. הכניס אצבעות כרצונו לכוס הנוטף שלי עשה בו שמות..כשנמאס לו ממשחקי הגניקולוגיה הפך לפרקטולוג, ליטף לי את התחת בחן מלמטה את החור , הסניף טעם, שהחליט שמצא חן בעיניו התחיל להרטיב אותי בלשונו בנדיבות רבה חקר, הרחיב קלות, כשהיה מרוצה דחף לתוכי אצבע ארוכה ושמע את צעקתי השקטע בהתמוגגות עילאית. בעוד אצבע אחת חופרת בעכוזי לשונו חזרה לפרחי מענגת אותי כנגד האצבע החוקרת. אני חשה איך החום הופך ללהט והלהט בגופי הופך לגעשים קטנים, וגופי קשור לא יכול לזוז לא יכולה להתאפק ומתפוצצת עליו. זרמים גולשים על פניו והוא צוחק מאושר מתחתי. הוא לא מפסיק... ואני מתפתלת מפרכסת מעליו רוצה שיפסיק רוצה שימשיך כן שימשיך ..רוצה להמשיך ללכת לאיבוד בשכרון חושים הזה.

הוא הפסיק רק לשנייה וזה היה כדי להחליף מיקום ולהוריד את המכנס קצת ככה שרק הזין והביצים יהיו בחוץ.

הוא כבר היה קשה, לא חושבת שאי פעם ראיתי אותו כל כך זקוף ונפוח כמו עכשיו, הוא התמקם בן רגליי והייתי בול בגובהה הנכון. הכוס הרטוב והפתוח היה בול בגובהה המתאים בשבילו והוא פשוט תפס את עכוזי בידיו וחדר אלי בחוזקה עד שנבלע כולו בתוכי ונעצר. אך רק לשנינות, ושוב יצא עד הסוף כמעט וחדר שוב בחוזקה מחפש להרגיש את תקרת אגני מבפנים ושוב ושוב וכל דחיפה כזאת מוציאה ממני אנחת עונג. הוא מגביר את הקצב, מזיין אותי עכשיו בחוזקה ובמהרה כל תזוזה שלו אני מרגישה בכל הגוף שלי ובדחיקתו כנגד העץ הקשה גם כן.

פתאום המושג "בן הפטיש לסדן" קיבל משמעות לגמרי חדשה ומדהימה. כשמיצה את הפרח עבר חור והמשיך לזיין אותי הפעם בעדינות .. רגליי מפוסקות נחות עליו ספק תלויות על העץ, ידיי קשורות מאחורי העץ (כבר עוד מעט שעה אבל ממש לא אכפת לי) הוא ספק מתחתי ספק מולי מניע אותי עליו בידו האחת כמו מריונטה על חוטים, ובידו השנייה מערסל את פניי וממלא את פי בנשיקות חמות דורשות ממלאות הוא מוביל אותנו בטנגו חושני לאורגזמה נוספת שאותה חווינו יחד כשהוא גונח את גמירתו בתוך פי..

בעודינו באותה התנוחה אך הפעם הוא תופס אותי חזק בגופו, שיחרר את ידי מכבליהן וכרך אותן עליו. עדיין בתוכי מחבקני חזק משחרר את רגליי ולוקח אותי על ידיו לעבר הכריות ומשכיב אותי עליהן. נשכב לידי מערסל את פני בידיו עם מבט מלא רוך לחש לי..

"תודה, תודה על מי שאת ותודה שבחרת בי."


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page