top of page

5 טיפים לשולט/ת מתחילים

כחלק ממסעי לעזור לאנושות ללמוד ולהתנסות במשחקי שליטה,

הייתה לי שיחה מדהימה עם מישהי שמתחילה את דרכה כשולטת ולאחר הכרות עם נשלט חדש והסכמה הדדית רצתה קצת טיפים לשימוש במהלך הסשן הראשון וצצו במהלך השיחה הרבה נקודות שאולי יעניינו גם אתכם הנה 5 מהן .

  1. רצוי ליצור את האווירה הנכונה במיוחד בהתחלה עוד לפני הסשן עצמו – בבוקר אותו היום או יום לפני (או שבוע כמה שבא לכן ) לאט להעלות את האסרטיביות, להתחיל להשתמש בהוראות קלות אם זה לשתות תה במקום קפה בבבוקר או אם זה בן/בת זוגכם ואתם בקטע כבר .. למה שלא תתנו לצד השני ללכת לעבודה עם תחתון שלך/ ללא תחתון או לכתוב על הישבן שייכ/ת ל...

  2. כבוד והערכה ... חלק בלתי נפרד מהקשר בכללי ובמיוחד במהלך הסשן.. אם אתם מספקים לשלט/ת שלכם את אשר הם צריכים כשמגיע להם, (וכמובן שאתם עושה זאת אחרת מה הטעם) מן הסתם שמגיע לך את הערכת התודה. במקרה והם לא מודעים לזה למדו אותם אם עדיין לא אומרים תודה .. תזכירו להם בסטירה/צביטה כואבת...שילמדו!

  3. נוגעת לא נוגעת... נחמדה וקשוחה...מרביצה ומלטפת ... חום וקור .. אדישות וחום .. כל הניגודים האלה הם קצוות משחק מעולים עבורך .. השתמשי בהם !

  4. לא הצלחתם להביא את הנשלט "לאן שאתם רוצה" (הנשלט חושש, משחק אותה לא רוצה(וזה לא חלק מהגבולות) .. הסיחו את דעתם .. רכשו את אמונם עשו את הדברים לאט תנו להם את תחושת הבטחון הכל כך נדרשת במיוחד בהתחלה ובצעדים ראשונים של כל תחום.

  5. גששו אחר העונג המשותף. לכל אחד יש גבולות וסף כאב שונה, תתחילו לאט, ואז תעלו בהדרגה ועד כמעט לקצה, בכל הזמן הזה את עוצרת, בודקת תגובה של העבד , אם הוא נהנה... השארי עוד שנייה באותו הקצב ואז תעלו , אם הם לא מגיבים תמשיכו לעלות , אם הם צועקים מכאב, עצרו, בדקו, לטפו לחשו מילות הרגעה ורק אז להמשיך. אם הגעתם למצב שאתם הולכים על משחקי כאב – חובה , חובה מילת ביטוחון! מילה שאם הנשלט אומר אותה אתם עוצרים בודקת דופק בודקת למה עצר, איפה הגבול .. מרגיעה .. אם התחת הופך לאדום, קרח או שקית אפונה עוזרת להרגעה מאוד וזה גם מחרמן.. הניגוד של הקור וחום הגוף ...

יש עודדדד אבל מספיק לכן בנתיים


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page