top of page

שליטה מנטלית

נתחיל בזה שאין דבר כזה באמת שליטה מנטלית. יש דבר כזה שטיפה מוחית (וגם על זה יש דיון) אבל זה לא בדס"מ ואף נוגד את החוק היבש והחברתי. אבל.... אנחנו כן משתמשים במונח הזה לא מעט בבדס"מ אז למה בעצם אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על שליטה מנטלית?

כשאנו מציינים שליטה מנטלית אנחנו בעצמם מדברים על הקשר והחיבור הנפשי בין שולט לנשלט. ככל שהקשר יהיה עמוק יותר, ככה ההתמסרות של הנשלט תגדל ועמו גם הכניעה, ציות וכו...

דרך תקשורת ומעשים אנחנו יכולים לעורר את ההתמסרות והכניעה אצל הנשלט ומשם מגיעה גם השליטה האמיתית והדרך להשגת ציות והכלה של רצונות השולט. איך עושים זאת, זה כבר אומנות בפני עצמה ולכל שולט או שולטת יש את הדרך שלהם, זה קצת כמו לגרום לאדם אחר להתאהב בך.

צריכה לציין שלדעתי האישית זה יכול לעבוד רק בקשרים לאורך זמן כי יש צורך להכיר ולהבין את הנשלט על מנת להצליח לשלוט בו. בשביל זה צריך לבחור נשלט שאתם באמת ובתמים מתחברים אליו, רוצים להכיר אותו כי רק כך תוכלו לשמר את הקשר ואת ההתמסרות שלהם לאורך זמן.

לא מעט מעוקבי הם בתחילת דרכם בעולם הבדס"מ ומבקשים כמה טיפים. קשה לי להיענות על זה כי באמת לכל אחד הדרך שלו אבל אנסה בכל זאת.

*** הטיפים הם לשולטים ושולטות אשר מעוניינים לחזק את הקשר הנפשי והמעמד בין הצדדים, לאחר שקיבלו הסכמה מלאה לכך ***

בחרו את הכינוי / תואר / שם שלכם, ותבחרו לנשלט שלכם שם ייחודי לכם ולהם. הקפידו להשתמש בכינוי זה לאורך התקשורת שלכם, הפרטית והציבורית. במקרה ויש צורך בשמירה על דיסקרטיות והכינוי מסגיר, מצאו שם נוסף חלופי לסיטואציות פומביות ומשפחתיות.

למדו והכירו את הנשלט שלכם, למדו לקרוא את שפת הגוף שלהם, את סגנון הדיבור שלהם, למדו לקרוא אותם בין השורות (כי הרבה פעמים הם חשים "לא ראויים" שישמעו רצונותיהם) ותוך כדי תקשורת כוונו אותם להכיר וללמוד אתכם.

הכניסו אותם למסגרת, מסגרת זה משהו מאוד חשוב לנשלט, הוא זקוק לל"וז מסודר שלפיו הוא יוכל לתכנן לדמיין ולפנטז את מהלך השבוע שלו – גם שם אותו תמיד במודעות שרותית.

טקסים – לטקסים יש משמעות גדולה בעולם הבדס"מ, יש טקסים שמתחילים סשן, יש טקסים לסיום סשן, יש טקסי שיוך וקילור ועוד... לקשר מתחיל כאשר אין מגורים משותפים או עדיין בתקופת הכרות, הרגע הזה של המפגש הוא מאוד מיוכל ומכונן, אם כשולט תקבע שכל פעם שהנשלט מגיע הוא ירד על ברכיו בפוזיציה מסויימת, תלביש על הנשלט את הקולר ומשם יתחיל הסשן, זה ישים את שניכם גם הנשלט וגם השולט, במקום הנפשי והפסיכולוגי "המתאים".

ערכו פרוטוקולים להתנהלות בסיטואציות שונות.

אורך רוח – יש נשלטים שזקוקים ל"רצועה קצרה" ויש לארוכה. למדו על ידיי תקשורת והניסיונות מה יותר מתאים לנשלט שלכם ושמרו על המרחק האידיאלי לכם.

תקשורת! התקשורת שלכם כשולט חייבת להיות ברורה, החלטית, אסרטיבית ולא משתמעת לשני פנים, אבל גם מצד שני תחזקו את זה עם חיזוקים חיוביים, ליטופים, והכלה לצרכים האישיים של הנשלט.

גורם ההפתעה – Keep them on their toes - מידי פעם תאתגרו אותם, תנו להם משהו לשאוף אליו, תנו להם משהו לצפות לו... יכול להיות כל פעם משהו אחר , אבל להשאיר אותם ערניים ולא משועממים (כמו ילד בן 5 בגן בערך)

בשבועות הראשונים תתזכרו את הנשלט על ימין ועל שמאל שאתם קיימים – אבל לא בהטרדה אלא.... באלגנטיות, מספיק שתגרמו להם לחשוב עליכם זה מספיק.... כתיבה על הגוף באזור שרק הם יראו , משימה יומית אשר הם יצטרכו לתקשר בקבוע ועוד...

לעולם אל תתנו לנשלט שלכם את כל מבוקשו על ההתחלה, תנו להם לעבוד בשביל זה ולהרוויח את היחס שהם מבקשים ו... Always keep them coming back for more

כמה מילים לצד הנשלט:

מכיוון שיש לכם צורך ורצון עז לתת מעצמכם, יש לא מעט שקצת מאבדים עצמם מול שולטים, שימו לב ששליטה היא ממקום ורצון הדדי ולא חד סיטרי. אין דבר כזה תחת הסכמה ולא שני הצדדים יהיו מרוצים.

אם את מגיעים למצב שאתם באמת עושים דברים כנגד רצונכם עליכם לקחת אחריות על עצמכם ועל הסיטואציה, יש לתקשר את הבעיה שלכם עם הסיטואציה ואם אין הקשבה לצרכים שלכם, עם כל הכאב והצער הנפשי שזה יכול לגרום לצדדים להיפרד כידידים.

פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page