top of page

אילוף הסוררת – בראט BRATS

נתחיל עם זה שבראט זה חלק מהאופי של נשלטים ונשלטות מסוגים שונים ולא הגדרת הנשלט בכללותו. כל נשלט/ת כמו כל שולט/ת מורכבים ממכלול של מאפיינים ודפוסי התנהלות שהם מתחברים אליהם ברמה הבסיסית. למשל נשלטת יכולה להיות גם ליטלית ( משהיא שמתחברת לצד הילדותי שבה ברמה זאת או אחרת), גם מזוכיסטית גם כנועה וגם בראטית וכולם ביחד הם ההגדרה הכוללנית או לחלופין בצד שולט השולטת יכולה להיות גם סדיסטית, גם מלכה, גם חמה, גם אימהית.

ברגע שהבנו שבראטיות זה חלק מהאופי של הנשלט, אפשר גם להבין שזה לא משהו שהולך לחלוף עם תיקון או התניה, חינוך או אילוף כל שהו – וטוב שכך! בראטיות במידה הנכונה, מפלפלת מכניסה חיים וחיוכים לכל קשר בין אם הוא וונילי או בדסמי. זה המקום הקטן הזה של מאבק הכוחות שסופו ידוע מראש.

הדברים שמאפיינים ברטאס (BRARTS ) הם: - שובבות ייתר – פרצופים מצחיקים, חוסר שקט, מחפשים "לגנוב" מגע, עונים בחזרה ועוד... - חינניות – אי אפשר עוקץ ללא דבש, לרוב בראטס יודעים להתחנף ולהיות מאוד מתוקים אם הם קלטו שבטעות חצו גבול. - יעשו מה שאומרים להם אבל בדרך שלהם ולא בשקט – ברמה הפסיכולוגית הם זקוקים להרגיש שהם "נלחמים" על ה"חופש" שלהם. - זקוקים להכנעה לפעולה - אם זה במילים או מעשים. הם לא חושבים שהכניעה שלהם זה משהו שמגיע לשולט כמובן מאליו, הם זקוקים לחוש שהם יכולים לבטוח בו בכל מצב שיהיה שם ולכן נותים "לבעוט" במוסכמות ולבדוק כל הזמן את הגבולות.

בראטס עושים כל הנכתב למעלה מסיבה אחת, ומסיבה אחת בלבד! זה כייף!!!!! הם לא באים ממקום של לא רוצה, הם לא מתחצפים באמת, הם לא , לא כנועים. זה חלק מהאופי המשחקי שלהם. הם בסופו של דבר יעשו את אשר נאמר להם כל עוד זה בגבולות הגזרה של ההסכם בין שני הצדדים.

טיפים לשליטה בבראטס: דבר ראשון והכי חשוב, תהנו מזה. אם אתם לא נהנים מהמקום הבראטי של נשלט/ת אז אל תיקחו אחד כזה שזה חלק מהאישיות שלהם. זה לעולם לא יעבור לו ואתם רק תקבלו תסכול עצום מהתהליך.

הציבו גבולות גזרה בהם הם יכולים לבטא את הצד הבראטי שלהם. אם זה בדברים, מעשים, מילים, זמנים, בחברה. לא כדאי שלא יהיו הפתעות – נכון אי אפשר לצפות הכל, אבל ברגע שסיטואציה עולה וזה לא נכון, תתקנו במיידי.

בתחילת קשר עם בראטס מאוד חשוב לתקשור בצורה ברורה משני צדיי השוט. השולטים צריכים להיות עם יד על הדופק ולבדוק איך הצד הבראטי מגיע לידי ביטוי בשטח ולפעול בהתאם. שוב התגובה צריכה להיות מתאימה לפעולה, אם זה משהו חמוד שאתם מחבבים אז נותנים עונש כייף ... אם זה מתקרב לגבולות או חוצה גבולות, ענישה צריכה להיות רצינית וממשית.

תהנו, תהנו תהנו.. אם ההתנהלות הזאת היא לא משהו שאתם נהנים ממנה, אז תשקלו את טיב הקשר. זה לא משהו שתוכלו לשנות.


פוסטים קשורים

הצג הכול

איך מכירים חברים בדס"מים או קינקיים

גברים רבים פונים אלי במטרה שאולי אוכל להכיר להם שולטת או נשלטת. התשובה שלי היא תמיד דומה, זה כמו למצוא כל בת זוג... צריך לחפש! נכון קצת...

הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page