top of page

ניוש - פמיניזציה (Sissyfication)

אחד ממגוון משחקי התפקידים בין שולטת לנשלט. במשחק תפקידים זה לרוב השולטת מצווה על הנשלט שלה להתנהל כאישה ומקנה לו תכונות נשיות מסורתיות בזמן שהיא לוקחת על עצמה את הדמות ה"גברית". הניוש מושג בדרך כלל דרך ההלבשה, איפור, התנהלות כאישה וכמובן לרוב הנשלט גם יקבל שם נשי. משחק תפקידים זה עשוי לכלול גם אימוץ של התנהגויות נשיות מסורתיות ונימוסים.

בשונה מקרוס דרסר (מתלבשת) שלא קשורים לקשר שליטה, מנוייש הוא בהכרח נשלט. הנשלט לא חייב להתנגד להיות אישה זה יכול להיות גם אחד הפטישים העיקריים שלו ואף יכול לפתח פרסונה נשית. מצד שני נשלט שאינו נהנה או מתחבר לניוש, לא צריך להתבלבל עם נטיותיו המניות, הוא עושה זאת על מנת לרצות את השולטת שלו ועל מנת לרצות אותה בלבד. ביום יום שלו הוא מודע למי שהוא.

הפן הנפשי:

שולטת שמתחברת לניוש היא לרוב נהנית מה"כוח" שלה על הנשלט שלה ובודקת עד כמה הנשלט שלה ייכנע לה וירצה אותה, האם יבטל את עצמו לגמרי בשבילה? בנוסף זה תמיד יבוא גם בשילוב של, פשוט ליהנות מלחזור לילדות ולהשתמש בנשלט כצעצוע - בובה. להלביש, לאפר, לתת לה תכונות אנושיות נשיות. כמו לבובה היא תיתן לה גם שם ואופי מסוים. המקום של האפשרות לשחק כבבובה באדם ועוד יותר בגבר שביום יום שלו גברי לחלוטין אבל בשבילך הוא יבטל חלק ניכר מהמהות שלו, אלמנט נוסף של ההכנעה ובעצם שיא הניוש וגזלת המהות הגברית היא משחק באיבריו האינטימיים של הנשלט כגון ביטול הזכרות שלו על"י " קשירה, מניעה שימוש באזור החלציים, ומצד שני להשתמש ברקטום כווגינה לכל דבר. למי שמתחברת לזה ניוש, זה תהליך מעצים נפשית ונותן תחושה של גדלות, עוצמה ואופוריה עצומה!

אצל הנשלט זה מתחלק לאלו שזה חלק מהפטישים שלהם ולאלו שלא.

נשלט שזה אחד הפטישים שלו נהנה להיות נשי תחת שליטה נשית, נהנה מהמקום שלו כאישה כנועה מול השולטת, נהנה מיחסי השליטה לרוב גם לשרת ולקחת על עצמו את כל התפקידים המסורתיים הנשים בבית. כנשלטת לרוב גם תהנה מהמקום הכנוע המובל "המושפל" והנחדר באותה הרמה כמו כל נשלטת.

אצל נשלט שלא בהכרח מתחבר לניוש או לצד הנשי שלו, ניוש מבחינתו יהיה שיא ההשפלה אבל יעשה זאת בכל זאת על מנת להראות לשולטת שלו עד כמה הוא מוכן להקריב עבורה. בהחלט יכול להיות שעצם ההשפלה והמקום הכנוע יהיו חביבים עליו ויענו לו על הצורך להיות כנוע ומושפל מולה ואין עם זה שום פסול – הקשר אמור לתת מענה לשני הצדדים.

נשלט שאינו מתחבר לצד הנשי שלו אבל חש משיכה מסויימת למקום הנשי פתאום, לא צריך לחוש מפוחד ומבולבל בקשר נטיותיו המניות, להפך המקום הזה של מישהו אחר אמר להם להתנהג בצורה נשית מוריד מהם את האחריות למעשיהם והם יכולים להירגע ופשוט ליהנות מהמקום הכנוע ולשחק את התפקיד.

תהליך הניוש (של חסר נסיון)

ניוש הוא תהליך ארוך ורגיש. אם השולטת באמת רוצה שהנשלט יקבל ויכנס לדמות שאהיא רוצה לייצר, צריך לעשות בשלבים.

קודם לקבל הסכמה על התהליך לאחר שהסברת לנשלט על מה מדובר בגדול. השלב הראשוני זה הלבשה בלבוש נשי, אפשר למשל להחליט שמייחדים סשן למשחק בובות בה הנשלט משמש כבובה. – החפצה. תלבישי, תאפרי, תעשי לו ציפורניים לפי העולה על רוחך . פשוט תהני...

במהלך המשחקים לאט לאט תפני אל הנשלט כאישה ולא כגבר, תוסיפי לה שם מיוחד משלה למשל אם השם היה דני, אפשר לקרוא לה עכשיו דניאלה. ברגע שהנשלט יהפוך לנשלטת, אפשר כמובן לתת לה משימות, יעדים, מתלות כמו לכל נשלטת.

לרוב משחק התפקידים יכלול דווקא את התפקידים הנשיים המסורתיים משנות ה40 בה האישה מנקה מבשלת מארגנת את הבית ודואגת להיות ה"אישה הקטנה" לשולטת החזקה והמוערכת שלה, בזמן שהשולטת לוקחת את הצדדים הגבריים של הקשר, דואג, אסרטיבי, מוביל, מפונק ודומיננטי במיטה.

מנסיון אישי גיליתי שלגברים רבים יש את הרצון לחוות אקט של חדירה אליהם בדרך זאת או אחרת אך ממקום של אגו מתביישים להודות בזה, העובדה ששולטת מצווה עליהם, או "כופה" עליהם את האקט מקל עליהם לחוש יותר טוב עם עצמם, כי כאילו זה נעשה "כנגד רצונם". לפעמים נשלטים לא מודעים להבדל בין ניוש ולבין אקט החדירה אליהם. .. בניוש לא חובה שתהיה חדירה אל המנוייש ובאקט חדירה לא חייב להיות לבוש ולהתנהג כאישה. שני דברים שלא בהכרח קשורים אחד בשני.

פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page