top of page

סתם עוד יום של חול

יש ימים שהופכים מסתם עוד יום, ליום חג ממש! אתמול היה יום כזה . עוד בוקר בעבודה ואני כבר חושבת על איך הוא ייגמר. לכולם יש דרישות : תכיני לי קפה, תדפיסי לי , תתקשי אל זה ואל ההוא וכשתסיימי תתקשרי לתמיכה הטכנית שיסדרו לנו את הקו. וכל מה שיש לי לומר זה ... כן בוס."תמיכה טכנית שלום , מדבר דעאל, במה אוכל לעזור "?"

אנו מבקשים לשנות את הניתובים בקו שלנו" ( וכל מילה שניה שלי הצחיקה אותו)

"מה המלל שאת רוצה במזכירה?" (חזרנו לעסקים ) "נו באמת , אתה מתקיל אותי. מה שהיה קודם רק להחליף בן עופר ואמיר" .אבל איך שהוא כמו רוב שיחות הטלפון שלי עם גברים זה מהר מאוד גלש לרמיזות מיניות, משחקי לשון שנמשכו לשיחה של שעה. "שלחי לי אישור בפקס על ההזמנה ... וגם תמלאי את כל מה שחסר" . "וואלה יופי עוד אחד שרוצה לחלק לי הוראות ".שלחתי לו את מה שביקש בפקס והוספתי "אל תשחק באש".המשכנו לשלוח אחד לשניה פקסים עד שהבנו שאנחנו בעצם במדינה מודרנית והתחברנו למסינג'ר. ב 16:30 הוא אומר לי , "תישארי במשרד אבוא לקחת אותך" .ב17:00 יצאתי מהמשרד , דבר ראשון שנגלה לעיניי היה אופנוע Yamaha750 שחור אדום , עליו נשען גבר שחום, תימני, רחב כתפיים עם שיער קצוץ."יאללה תעלי, לאן?" העפתי מבט קצר ומפוחד על האופנוע , נשמתי עמוק , עליתי . "אליי". הסלון כרגיל היה הפוך, ישבנו אחד ליד השנייה על הספה קצת מתביישים קצת מדברים הדלקנו סיגריה. המבט שלו נפל על אחד הצעצועים שלי שלח אליו יד ובחן אותו. "זה כואב"? הוא שאל "רוצה לבדוק ?" שאלתי בתמימות "אני!" "מה פתאום זה ממש לא עושה לי את זה , אבל אפשר לנסות עליך ?" "כן בכייף זה ממש לא כואב" חייכתי .לאחר שניסה להצליף בי כמה פעמים וראה שזה לא מזיז לי אמרתי ...."רואה, זה ממש ממש בלתי מורגש.""הממ.... אם את אומרת.""רוצה בכל זאת לנסות? " שאלתי בתמימות "ברגע שתבקש אפסיק". "טוב" הוא אמר.העמדתי אותו , הורדתי לו את הג'ינס, התקרבתי אליו , ליטפתי אותו על הלחי, סובבתי אותו עם הגב אלי והתחלתי ללטף אותו עם השוט .

"נכון שזה לא כזה רע? אפילו די נחמד."

"כן, נחמד מאוד" אמר בעוד עיניו ביקשו עוד."יפה" אמרתי " בוא נסכם , במידה ותרצה להפסיק כל דבר, כל שעליך לעשות זה לספור מ10 אחורה ... 10,9,8 מבין ?" הוא הנהן בהסכמה.לאט לאט הליטופים הפכו להצלפות קלות , האחרונות הפכו לקשות והבחור שותק. "נו מה אתה אומר כואב או מהנה?""מהנה" ענה בביישנות . ליטפתי את "לחייו" האדומות מההצלפה והשארתי שם גם את חותם ידי. "אך....."הוא צעק "ש..... זה כבר יהיה הרבה יותר נעים " "מבטיחה?" "זוכר את ההסכם ? לא טוב ? תספור !" לחשתי לאוזנו מאחורה, נשקתי למצחו וסובבתי אותו אליי. " אני רואה שזה מאוד עושה לך את זה ההצלפות ! "הוא עמד שם מולי בכל הדרו, רחב , ארוך ומגרה עד אין סוף. השתוקקתי לגעת, השתוקקתי לטעום. דחפתי אותו לספה פיסקתי את רגליו והתמקמתי בניהן.לשוני טעמה כל נקודה , התעכבתי על הוורידים הבולטים, טועמת, בוחנת, מלקקת ושוב טועמת את לחלוחית זכרותו הקשה כאבן."קום" אני מצווה עליו. הוא קם מרגיש קצת לא בנוח לא ממש יודע מה אני רוצה ממנו."שכב!" הוא שכב על השטיח , אני מתחשבת בו ומניחה לראשו כרית, מרימה את שמלתי ומתיישבת לו על הפנים "בתאבון!!!" הוא נוגע בלשונו , טועם , ואני כבר יודעת שטעם גן עדן על לשונו הוא מרטיב בלשונו את עומקי תשוקתי וצולל עמוק , משייט בן הכפלים הוורודים והחמים , לשונו המרטיטה בן רגלי גורמת לפרץ חם ומתוק ישר על פניו. "שתה מתוק שלי שתה!. "לפני שהוא מספיק להגיב אני מתרוממת. "על הברכיים ! ושלא תזוז. רק אני ! מבין?"

נעמדתי על 4 לפניו, הכנסתי את איברו הזקור והמלא לתוכי. הכוס החם והרטוב שלי עטף את זכרותו והתקבל בגניחה חנוקה ממנו. תנועות עגני העסיסי הפיקו גניחות מהטכנאי שלא הבין איך שפר עליו גורלו. רגע לאחר מכן מצאתי את עצמי דוהרת עליו כמו במרוץ נכנעת לכל מהווי, הזין הזקור שלו אצלי בכוס והגניחות מאשרות את בוא השחרור הענוג. בדקה ה -90 , נשכבתי לצידו ומלאתי את פי בגמירתו שיצאה בעוצמה וזעקה.

במבט עיניים אני אומרת לו " תדליק לי סיגריה " הוא מדליק ומחכה לתגובה.אני לוקחת שכטה מעבירה את עיניי על גופו המזיע וחושבת לעצמי, לא רע.

לאחר הסיגריה העברתי את ידי על איברו השבע ואמרתי : " היה נחמד ...תתלבש הגיע הזמן שלך ללכת."


פוסטים קשורים

הצג הכול
הנצפים ביותר
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגים
אין עדיין תגים.
עקוב אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page